Rate this post

همان طور که می دانید برای سفر به شهر کربلا نیاز است که در یکی از هتل ها و یا مسافرخانه های این شهر اقامت کنید. هتل باب الجنه کربلا یکی از بهترین و بی نظیر ترین نمونه از هتل های این شهر است که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. اگر قصد دارید که یک سفر رویایی و خاطره انگیز برای خود رقم بزنید، خوب است که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

معرفی هتل باب الجنه کربلا

هتل باب الجنه کربلا یکی از بهترین اقامتگاه های موجود در این شهر می باشد. این هتل جزو هتل های ۴ ستاره و درجه الف شهر کربلا به شمار می آید که بسیار تمیز بوده و از نظر بهداشتی رتبه خوبی به دست آورده است. با ورود به این هتل با یک لابی بزرگ مواجه خواهید شد که کاملا شیک و تمیز است و نسبت به دیگر هتل های این شهر، بسیار بزرگ و دلباز می باشد. علاوه بر آن، این مجموعه رفاهی گارسون های بسیار محترمی دارد که با روی باز از مهمانان استقابل کرده و آن ها را به سوی اتاق هایشان همراهی می کنند.

این هتل امکانات زیادی در اختیار افراد قرار می دهد و در مقابل هزینه های بسیار کمی از آن ها دریافت می کند. اگر قصد دارید که یک اقامتگاه در نزدیکی حرم رزرو کنید که بسیار منظم و باکیفیت باشد، این هتل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اگر قصد دارید که با تور به این شهر سفر کنید، نیز می توانید به دنبال تور هایی باشید که این هتل را برای اقامت مسافران خود انتخاب می کنند.

موقعیت مکانی هتل باب الجنه

برای آشنایی بیش تر با هتل باب الجنه کربلا خوب است که از محل دقیق آن در این شهر مطلع شوید. این مجموعه در ۶۰۰ متری از حرم و در یکی از لوکس ترین قسمت های این شهر واقع شده است. برای رفتن از این هتل به حرم باید از شارع شهداء عبور کنید که این خیابان نسبتا خلوت و کم تردد می باشد. این هتل نسبت به هتل های هم قیمت خود، کیفیت بالاتری داشته و خدمات متنوع تری به مسافران ارائه می دهد.

از این رو رزرو این هتل بسیار مقرون به صرفه و عاقلانه می باشد و اکثر افراد تمایل دارند که این مجموعه را برای خواب و استراحت خود انتخاب کنند. برای رزرو این هتل می توانید به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۰۹۱۹۱۲۵۱۶۱۲ تماس بگیرید و برای اطلاع دقیق از قیمت ها و امکانات اتاق ها اقدام کنید. اگر در ساعات اداری بخواهید با این مجموعه ارتباط بگیرید، علاوه بر شماره فوق می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۳۳۸۱۵۶۰۹ نیز تماس برقرار کنید. همچنین میتوانید جهت اطلاع از قیمت و رزرو تور های اقساطی به صفحه تور ارزان و اقساطی کربلا مراجعه کنید

امکانات و خدمات هتل باب الجنه کربلا

همان طور که گفتیم اگر قصد سفر به این شهر زیارتی دارید، خوب است که هتل باب الجنه کربلا را برای اقامت خود رزرو کنید. این هتل خدمات متعدد و بی نظیری را به زائرین ارائه می دهد. یکی از مهم ترین خدماتی که این مجموعه به مسافران خود ارائه می دهد، نظامت روزانه اتاق ها، لابی و راهرو ها است که همین امر سبب شده تا فضایی تمیز و بهداشتی فراهم شود. علاوه بر آن در این هتل رستوران مجهزی وجود دارد که انواع غذا ها با بهترین کیفیت ها تهیه شده و در اختیار مسافران قرار می گیرد.

 رستوران را در طبقه آخر این هتل قرار داده اند تا ویوی زیبایی به حرم داشته باشد. گنجایش این هتل، ۱۸۹ نفر است و افراد ساکن در هتل به راحتی می توانند از این مجموعه غذا تهیه کنند. اتاق های ۲، ۳، ۴ و ۵ تخته در این هتل وجود دارد که افراد با توجه به نیاز خود می توانند و یک و یا چند تا از آن ها را برای خود و همراهانشان رزرو کنند.

در هر یک از این اتاق ها نیز امکانات مناسبی برای مسافران قرار داده شده است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

آباژور
میز قبله نما
چای ساز
صندلی
مهر نماز
لیوان
استکان
پارچ آب
حمام و توالت فرنگی
توالت ایرانی
دمپایی
شامپو و صابون
اینترنت پر سرعت
و …

سخن آخر

هتل باب الجنه کربلا یکی از بی نظیر ترین هتل های موجود در این شهر است. این هتل که در نزدیکی حرم واقع شده است، بسیار تمیز و با کیفیت بوده و خدمات بی نظیری به مسافران ارائه می دهد. علاوه بر همه این ها، این هتل به رستوران بزرگ و مناسبی مجهز است که انواع غذا های خوشمزه و باکیفیت ایرانی را طبخ کرده و در اختیار زائرین قرار می دهد. این مجموعه در برابر خدماتی که در اختیار مسافران قرار می دهد، هزینه های مناسبی دریافت کرده و در نتیجه رزرو این هتل بسیار مقرون به صرفه است.

سوالات متداول در مورد هتل باب الجنه کربلا

این هزینه ها با توجه به تغییرات قیمت دلار متغیر بوده و نمی توان مبلغ ثابتی را برای آن ها در نظر گرفت. شما برای اطلاع از آخرین قیمت ها کافیست که با شماره تماس های این هتل تماس بگیرید.

خیر، برای این کار کافیست که با هتل تماس گرفته و اتاق مورد نظر خود را قبل از سفر رزرو کنید.

بله، در اطراف این هتل، اقامتگاه ها و هتل های زیادی قرار دارد که می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و رزرو کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما تور ارزان کربلاهتل ها