Rate this post

شهر کربلا یکی از مکان های زیارتی است که همه ساله افراد زیادی را به سمت خود فرا می خواند. به دلیل حضور حرم های مطهر در این شهر، افرادی زیادی تمایل دارند که به این منطقه سفر کرده و از فضای معنوی آن استفاده کنند. یکی از برترین هتل های این شهر، هتل برج الاغا کربلا است. این شهر هتل های زیادی دارد اما اگر به دنبال یک هتل لوکس و باکیفیت هستید، بهتر است که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

خدمات و امکانات هتل برج الاغا کربلا

هتل برج الاغا کربلا یکی از بهترین هتل های این شهر است که می توان آن را به عنوان مکان مناسبی برای اقامت مسافران معرفی کرد. این هتل ۳ ستاره، بسیار لوکس و مدرن است و امکانات زیادی در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل گارسون ها و نیرو های خدماتی بسیار محترم و فهمیده ای دارند که با گشاده رویی از مهمانان استقبال می کنند. اتاق های دو و یا چند تخته در این هتل وجود دارد که هر یک از آن ها دارای امکانات مختلفی هستند.

فضا های عمومی و اتاق های این هتل بسیار تمیز و منظم هستند و از نظر بهداشتی بسیار مناسب می باشند. علاوه بر آن، امکان استفاده از اینترنت پر سرعت برای مسافران فراهم شده است و تخت های بسیار مناسب و راحتی برای اتاق ها در نظر می گیرند. مهم ترین امکاناتی که در هر یک از اتاق های این هتل وجود دارند، عبارتند از:

  • تلویزیون کابلی
  • یخچال
  • چای ساز و قهوه ساز
  • لیوان و استکان
  • کولرگازی
  • توالت فرنگی و ایرانی
  • حمام
  • آسانسور
  • رستوران

موقعیت مکانی برج الاغا کربلا

اگر قصد دارید که هتل برج الاغا کربلا را رزرو کنید، بهتر است که ابتدا از لوکیشن دقیق آن مطلع شوید. این هتل در شارع امام علی علیه السلام واقع شده است. شما از این هتل با یک پیاده روی ۵ دقیقه ای به بین الحرمین رسیده ومی توانید حرم های مطهر را زیارت کنید. کوتاه بودن فاصله بین این هتل با حرم های مطهر سبب شده است تا اکثر مسافران برای رزرو اتاق های این مجموعه اقامتگاهی اقدام کنند.

برای رزرو اتاق ها در این هتل می توانید با تلفن ایران کربلا به شماره 77242938-021 تماس بگیرید. همچنین برای این کار می توانید با شماره تلفن 09126715375 نیز تماس برقرار کنید. همچنین جهت رزرو تور کربلا به صورت اقساطی به صفحه تور ارزان و اقساطی کربلا مراجعه کنید.

قبل از رزرو این اتاق ها باید دقت داشته باشید که مدیریت این هتل قوانین و مقرراتی برای در نظر گرفته است که باید قبل از رزرو این مکان به آن ها توجه داشته باشید. مهم ترین نمونه از این قانون ها که مسافران باید به آن ها توجه داشته باشند، عبارتند از:

  • زمان ورود به این هتل ساعت ۲ بعدازظهر و زمان خروج آن، ۱۲ بعد از ظهر می باشد.
  • امکان ورود و خروج و تردد سالمندان و معلولین در این هتل فراهم است.
  • ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

تور کربلا در هتل الاغا

هتل برج الاغا کربلا یکی از پر طرفدار ترین هتل های این شهر است. اگر قصد دارید که یک سفر بی دغدغه و خاطره انگیز را در این شهر زیارتی تجربه کنید، بهتر است که قبل از سفر یک اتاق مناسب از این هتل را رزرو کنید. این هتل خدمات متنوع و بی نظیری را به مسافران خود ارائه می دهد و در مقابل مبالغ بسیار مناسبی از زائرین دریافت می کند. همین امر سبب شده است تا نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده و اکثر مسافران تمایل دارند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

سوالات متداول برای هتل برج الاغا کربلا

بله، شما می توانید با توجه به ذائقه خود یکی از بهترین و با کیفیت ترین غذا ها را در این رستوران سفارش داده و میل کنید.

خیر، هیچ اجباری در کار نیست و شما می توانید در داخل و یا خارج این هتل برای سرو غذا اقدام کنید.

کودکان زیر ۶ سال به رزرو اتاق در این هتل نیاز ندارند و بچه های بالای ۶ سال به عنوان یک فرد کامل حساب شده و باید برای رزرو اتاق هزینه پرداخت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما تور ارزان کربلاهتل ها