هتل خفاجی کاظمین

هتل خفاجی کاظمین


Rate this post

قصد دارید که به کشور عراق و شهر کاظمین سفر کنید؟ در این شهر به دنبال یک هتل عالی و باکیفیت در این شهر هستید؟ هتل خفاجی کاظمین یکی از بهترین اقامتگاه های این شهر است که رزرو آن را به شما پیشنهاد می کنیم. شما با انتخاب این هتل می توانید یک سفر بی دغدغه و بسیار مناسب را تجربه کنید و از خدمات بی نظیر این مجموعه رفاهی بهره مند شوید.

خدمات هتل خفاجی کاظمین

همان طور که پیش تر نیز گفتیم، هتل خفاجی کاظمین یکی از بهترین هتل های این شهر است. این مجموعه خدمات متنوع و بی نظیری در اختیار مسافران قرار می دهد. یکی از بهترین خدمات این هتل، رستوران بزرگی است که انواع غذا های ایرانی را برای زائرین طبخ کرده و آماده می کند. غذا های این مجموعه کاملا بهداشتی و باکیفیت بوده و از عطر و طعم بی نظیری برخوردار هستند.

این رستوران با پذیرایی بوفه باز در خدمت مسافران است. دقت داشته باشید که استفاده از رستوران کاملا اختیاری است و ما می توانید غذای خود را بیرون از هتل و از رستوران های دیگر تهیه کنید. البته هزینه صبحانه با اتاق محاسبه می شود و شما به راحتی می توانید صبحانه را در هتل سرو کنید. این هتل امکانات متنوع و زیادی را در اختیار مسافران و مهمانان خود قرار می دهد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • اینترنت پر سرعت رایگان
  • آسانسور
  • سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
  • یخچال، کولر گازی و چای ساز در اتاق ها
  • تلویزیون، حمام، توالت فرنگی و ایرانی در اتاق ها
  • باشگاه ورزشی
  • حمام
  • اتاق ماساژ

لوکیشن هتل خفاجی کاظمین

اگر قصد دارید که برای رزرو تور هوایی و زمینی کربلا و اقامت هتل خفاجی کاظمین اقدام کنید، خوب است که ابتدا از محل دقیق آن مطلع شوید. این هتل ۴.۵ ستاره در داخل شارع باب المراد واقع شده است. این خیابان حدود ۵۰۰ متر با حرم فاصله داشته و با ۷ دقیقه پیاده روی وارد حرم مطهر می شوید. از طرفی این خیابان به وسایل حمل و نقل رایگان مجهز بوده و مسافران می توانند در صورت تمایل با این وسیله ها به حرم بروند.

 برای رزرو اتاق های این هتل باید به این نکته توجه داشته باشید که اتاق های این مجموعه بسیار متنوع هستند و هر یک از آن ها امکانات مختلفی دارند. برخی از آن ها را با نام اتاق ملکه رویال، سوپر رویال، اتاق وی آی پی و اتاق های عادی می شناسند. برای رزرو اتاق در این مجموعه کافیست که در وقت اداری با شماره تلفن ۰۲۱۳۳۸۱۵۶۰۹ تماس بگیرید. همچنین می توانید به صورت شبانه روزی با شماره ۰۹۱۹۱۲۵۱۶۱۲ تماس گرفته و برای رزرو اتاق ها اقدام کنید.

معرفی هتل خفاجی کاظمین

بسیاری از افراد تمایل دارند که به کشور عراق رفته و از شهر های زیارتی آن دیدن کنند. همان طور که می دانید در این کشور حرم مطهر برخی از امام معصوم قرار دارد که افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. یکی از پر مخاطبین شهر های این کشور، شهر کاظمین است. برای سفر به این شهر، بهتر است که یک هتل رزرو کنید تا در زمان سفر با چالش خاصی مواجه نشوید. هتل خفاجی کاظمین یکی از بی نظیر ترین و با کیفیت ترین هتل های این شهر است که همه ساله پذیرای زائرین از کشور های مختلف می باشد.

 این هتل یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم مطهر است که همین مسئله توجه افراد را به خود جلب می کند. اکثر زائرین تمایل دارند که در نزدیکی این حرم اقامت کنند تا بتوانند در ساعات مختلف شبانه روز به حرف رفته و زیارت کنند. از این رو انتخاب این هتل می تواند گزینه مناسبی برای این افراد به شمار آيد. این هتل بسیار تمیز و مدرن است و گارسون های بسیار محترم و مودبی دارد که پذیرای زائرین می باشند.

تور کربلا در هتل خفاجی

اگر قصد رزرو تور کربلا و اقامت در شهر کاظمین را دارید، بهتر است که قبل از آغاز سفر هتل مناسبی برای اقامت خود در این شهر انتخاب کرده و رزرو کنید. هتل خفاجی کاظمین یکی از بی نظیر ترین هتل های موجود در این شهر است که نظر اغلب مسافران را به خود جلب می کند. این هتل با ظاهری زیبا و لوکس و ارائه خدمات متنوع به مسافران، افراد زیادی را به سمت خود می کشاند و در مقابل هزینه های بسیار کمی از آن ها دریافت می کند.

سوالات متداول برای هتل خفاجی

کودکان زیر شش سال نیازی به پرداخت هزینه برای رزرو اتاق در این هتل را ندارند اما بچه های بالای شش سال باید برای این کار هزینه کامل یک نفر را پرداخت کنند.

بله، در این رستوران انواع دسر ها و سالاد های مختلف سرو شده و در اختیار مسافران قرار می گیرد.

خیر، شما می توانید غذا های خود را در داخل هتل و یا بیرون آن تهیه کرده و سرو کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *