هتل راهب نجف

Rate this post

یکی از هتل‌های برتر شهر نجف، هتل راهب در کشور عراق است که در نزدیکی حرم امام علی (ع)؛ از مهمترین مکان‌های زیارتی شهر نجف، قرار دارد. هتل راهب از هتل‌های وی آی پی در شهر نجف است. از مهمترین معیارهایی که هنگام انتخاب هتل در شهرهای زیارتی اهمیت دارد، فاصله هتل تا حرم مطهر است. هتل راهب نجف، نزدیک حرم بوده و موجب کاهش هزینه‌های رفت و آمد و در نتیجه صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر می‌شود.

امکانات رفاهی هتل راهب نجف

شهر کربلا و نجف نمونه بارز و بزرگی از شهر‌هایی هستند، که هم زیارتی و هم گردشگری به حساب می‌آیند. هتل راهب نجف در مرکز این شهر و در خاک عراق قرار گرفته و این هتل مجهز و مدرن، امکانات خوب و قابل توجهی را به مسافران و زائران ارائه می‌دهد.

امکانات رفاهی هتل راهب نجف به شرح زیر است:

  • فاصله ی‌ هتل راهب تا حرم امام علی (ع) کم است.
    دارای اتاق‌های مدرن و مجهز است.
  • شامل رستوران و کافی شاپ با غذاهای متنوع بوده،و مرکز تجاری و پارکینگ رایگان دارد و پذیرش مسافران در این هتل ۱۸ ساعته است.

 

ویژگی های هتل راهب نجف

یکی از اصلی‌ترین معیارهای افراد مسن برای رزرو هتل مناسب، نزدیک بودن آن به مراکز تفریحی و زیارتی است که هتل راهب این ویژگی‌ها را دارد. این هتل ۴ ستاره بوده و قدمت این هتل حدود ۴۰ سال است، و از اقامتگاه‌های قدیمی شهر نجف به شمار می رود. هتل راهب نجف در زمینه ارائه خدمات رفاهی و امکانات تفریحی در سطح هتل‌های پنج ستاره قرار دارد. تنها تفاوت هتل راهب با هتل‌های پنج ستاره، پذیرش ۱۸ ساعته به جای پذیرش شبانه روزی است.

شهر نجف از محبوب‌ترین شهر‌ها در کشور عراق بوده و در میان شهرهای مسلمانان در سطح جهانی جزء پر بازدید‌ترین شهرها به شمار می‌رود. در نتیجه شهری پر از زائر است و به یک قطب زیارتی برای مسلمانان شیعه به حساب می‌آید.

  • مهمترین ویژگی یک هتل برخورد محترمانه پرسنل آن با مسافران است. از نظر مسافرانی که در هتل راهب نجف اقامت داشته¬اند، رفتار پرسنل آن بسیار محترمانه و دوستانه است. اطلاعاتی در مورد مکان‌های دیدنی شهر یا مراکز خرید معروف آن‎ را می‌توان به راحتی از پرسنل هتل دریافت کرد.
  • فاصله کم هتل راهب نجف با حرم حضرت علی (ع) تقریبا ۴ دقیقه پیاده روی است.

نکته: تفاوت هتل ۴ ستاره راهب شهر نجف با هتل¬های ۵ ستاره فقط در ساعت پذیرش حضوری است. در هتل‌های ۵ ستاره پذیرش حضوری شبانه روزی بوده ولی در هتل‌های ۴ ستاره به شکل ۱۸ ساعته انجام می‌شود.

اتاق‌های هتل راهب و امکانات آن

اتاق‌های هتل راهب، اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی دارند و مسافران بر اساس نیاز خود یکی از اتاق‌های دو نفره، سه نفره و چهار نفره هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

اتاق‌‌ ۲ نفره: این اتاق دارای دو تخت یک نفره بوده و هزینه اقامت در آن هر شب حدود ۵۵ دلار است.

اتاق‌‌ ۳ نفره: این اتاق دارای سه تخت یک نفره بوده و هزینه اقامت در آن هر شب حدود ۷۰ دلار است.

اتاق‌‌ ۴ نفره: این اتاق ۴ تخت یک نفره دارد و هزینه اقامت در آن هر شب حدود ۸۵ دلار است.

قوانین هتل راهب نجف

چک‌ ­این هتل راهب در ساعت 10 صبح و چک‎اوت آن در ساعت 12 ظهر قابل بررسی و انجام است. پذیرش کودکان در هر سنی بدون مشکل انجام می‌شود. امکان ورود حیوانات خانگی به این هتل وجود ندارد و ممنوع است.

جمع بندی

شهر نجف از محبوب‌ترین شهر‌های کشور عراق و در میان شهر‌های مسلمان در سطح جهانی بوده و جزء پر بازدیدترین شهر‌ها محسوب می‌شود. هتل راهب از بهترین هتل‌های شهر نجف و در نزدیکی حرم واقع شده است و تنها ۴ دقیقه با حرم فاصله دارد. هتل راهب دارای امکانات خوبی برای مهمانان خود بوده و قیمت آن مناسب و مقرون بصرفه است. امکانات هتل راهب شامل رستوران، اینترنت وای‌فای، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه اتاق، خدمات لباسشویی، خشک‌شویی، سیستم اعلام حریق، آسانسور، تاکسی سرویس و پارکینگ است.

رستوران هتل راهب دارای آشپز ایرانی بوده و غذاها را مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانیان طبخ می‌کنند. دارای انواع پیش‌غذا و دسر مانند سالاد، سوپ و میوه به صورت سلف سرویس در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. هتل راهب صبحانه را بدون گرفتن هزینه در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل راهب نجف در خیابان بنات امام حسن (ع)، روبروی صحن فاطمه الزهراء (س) واقع و فاصله هتل تا حرم حدود ۱۰۰ متر است.

سوالات متداول

  1. هتل راهب نجف چند اتاق دارد؟
    هتل راهب دارای ۱۰۰ اتاق در اندازه‌های مختلف و چند تخته بوده و اتاق‌های هتل راهب نجف، ۲ نفره و ۶ نفره هستند.
  2.  هزینه هرشب اقامت در هتل راهب نجف چقدر است؟
    هزینه اقامت هرشب در هتل راهب بین ۵۵ تا ۹۵ دلار است. که برای این هتل که امکانات و لوکیشن بسیار مناسب دارد به صرفه است. هتل راهب نجف محیطی باز و بزرگ داشته و امکانات مورد نیاز را ارائه می‌دهد.
  3. نزدیک‌ترین هتل به حرم امام علی علیه السلام کدام است؟
    از پنجره سوییت‌های هتل راهب نجف، می‌توان حرم امام علی(ع) را مشاهده کرد، در نتیجه جزء نزدیکترین هتل‌ها به سمت حرم امام علی هتل راهب است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما تور ارزان کربلاهتل ها