Rate this post

از بهترین هتل های کربلا می توان به هتل قبا کربلا اشاره کرد. این هتل در رده هتل های درجه یک این شهر قرار دارد و امکانات رفاهی خوبی را به مهمانان و زائران حسینی ارائه می دهد. هتل قبا کربلا به دلیل نزدیکی به حرم، یکی از هتل های شناخته شده است که ایرانیان در آن اقامت می کنند و مرکز کاروان های زیارتی است. هتل قبا کربلا ویژگی های بسیار خوبی دارد که برخی از آنها شامل موقعیت مکانی عالی، خدمات بی نظیر و کارکنان مودب و خوش برخورد است.

موقعیت مکانی هتل قبا در کربلا

نزدیکی به حرم، موقعیت مکانی این هتل را به یک انتخاب عالی برای زائران و مسافرانی که به کربلا سفر می‌کنند تبدیل کرده است. با اقامت در هتل قبا کربلا، شما به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید به اماکن مقدس و مهم کربلا دسترسی داشته باشید و از زیارت حرمین مطهرین لذت ببرید.

علی رغم اینکه هتل های واقعا گران و لاکچری در عراق وجود دارد که هزینه زیادی برای رزرو یک شب در آنها پرداخت می¬شود، هتل قبا کربلا با ارائه امکانات قابل توجه، شرایط اقامت راحت و لاکچری را برای مسافران فراهم می¬کند، آن همه با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه.
در حالی که برخی افراد هتل قبا و هتل ابراج الشرق را در یک رده قرار می دهند، این دو موسسه عموماً از نظر موقعیت مکانی قابل مقایسه نیستند.

امکانات و خدمات هتل قبا کربلا

هتل قبا اتاق هایی مجهز با طیف وسیعی از اندازه ها و قابلیت ها ارائه می دهد. بسته به تعداد افرادی که به همراه دارید، مسافران می توانند انواع اتاق های 2 تخته، 3 تخته و سایر اتاق ها را برای اطمینان از اقامت راحت در کربلا انتخاب کنند.

تهویه مطبوع، کولر گازی، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، وای فای رایگان، تلفن، یخچال، چایی ساز، قهوه ساز، کمد لباس، آینه، میز، حمام با دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان همه از امکانات برجسته در اتاق های هتل قبا کربلا هستند. همچنین فرش¬های تمیز و خوش رنگ و نقش هتل، کف اتاق ها و راهروها را می پوشانند.
افزون بر اینها، اتاق های هتل کاملا نورگیر هستند و به اندازه کافی روشن به نظر می¬رسند که شما در مدت اقامت خود احساس انرژی زیاد داشته باشید. اگر عاشق غذاهای ایرانی هستید، خبر خوب این است که منوی ایرانی در این رستوران سرو می شود.

طبق قوانین هتل اقامت کودکان زیر سه سال رایگان است و ساعت ورود و خروج به ترتیب 14:00 و 12:00 است. قبا یک هتل بی عیب و نقص و درجه یک است. این هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد و در نزدیکی حرم واقع شده است. هتل قبا دارای آسانسور، نظافت روزانه اتاق ها، پذیرش 24 ساعته می باشد.

هتل قبا کربلا یک فضای غذاخوری نیز دارد. می توانید از امکانات رفاهی رستوران هتل استفاده کنید و یا در صورت تمایل در فضای غذای خوری دنج، وقت بگذارنید.  

این هتل 65 اتاقه شامل 200 تخت می باشد که همگی استاندارد و دارای نور کافی هستند. لابی این هتل بزرگ که دارای دو خط کوتاه است، جابجایی مسافران و زائران محترم را تسریع می کند.

در طبقه یازدهم هتل قبای کربلا محوطه وسیعی برای برگزاری جشن ها وجود دارد. این در حالی است که رستوران در طبقه اول هتل واقع شده تا زائران کربلا بتوانند به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشند و احساس خوشایندی را تجربه کنند.

این هتل در فاصله بسیار نزدیک و تنها 3 دقیقه تا حرم امام حسین (ع) قرار گرفته و  امکان زیارت زائران عزیز بسیار راحت کرده است. میهمانان محترم با طراحی متمایز و مجلل 11 طبقه هتل که شامل آخرین طبقات مشرف به دو مکان مقدس و منظره ای از حرم مطهر است، خاطره ای خوش و ماندگار را در ذهن می­سپارند.

مقایسه با سایر هتل های کربلا

هتل قبا کربلا با ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود، از سایر هتل‌های کربلا متمایز می‌شود. در زیر به برخی از تفاوت‌های هتل قبا کربلا با سایر هتل‌ها اشاره می‌کنم:

  1. موقعیت مکانی: هتل قبا کربلا در موقعیتی بسیار نزدیک به حرم امام حسین (ع) و حرم امام عباس (ع) قرار دارد. در نتیجه؛ مسافران و زائران بزرگوار می­توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به اماکن مقدس مهم کربلا دسترسی داشته باشند. این موقعیت مکانی می‌تواند یکی از تفاوت‌های مهم هتل قبا کربلا با سایر هتل‌ها باشد.
  2. امکانات و خدمات: هتل قبا کربلا امکانات و خدمات متنوعی را برای مسافران فراهم می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت و مجهز، رستوران با منوی گوناگون، استخر، سونا، جکوزی، مرکز تناسب اندام و سالن ماساژ، خدمات ویژه‌ای  هستندکه به زائران ارائه می‌شود و اینترنت بی‌سیم رایگان از جمله امکانات و خدماتی هستند که در هتل قبا کربلا موجود است. این امکانات معمولا در سایر هتل­های کربلا به ندرت دیده می­شوند.

طراحی و دکوراسیون: اتاق‌ها و سوئیت‌ها با دکوراسیون شیک و مدرن، امکانات مدرن و تجهیزات کامل، فضایی دلپذیر و دلنشین را برای مسافران فراهم می‌کنند.

مسافران گزارش می دهند اینترنت هتل سریع است و با سایر هتل های کربلا قابل مقایسه نیست. در مجموع، تمامی خدمات ارائه شده در هتل قبا کربلا با هدف جلب رضایت مشتری انجام می¬گیرد و بستر احساس راحتی و آرامش در این هتل زیبا را برای آنها فراهم می¬سازد.

در نزدیکی این هتل، موکب قمر بنی هاشم، حسینیه مقال، کافی‌شاپ، رستوران، سوپرمارکت، مرکز خرید، لباس‌فروشی و … قرار دارد. همچنین، هتل سلطان، هتل کوثر، هتل المعمار، هتل بیت النور، هتل دره الحسین، هتل النجار و سایر هتل ها در نزدیکی هتل قبا واقع شده­اند.

لازم به ذکر است که هزینه رزرو هتل قبا در کربلا برای روزهای خاص به طور مثال در ایام عاشورای حسینی و اربعین نسبت به روزهای معمولی، هرینه اقامت متفاوتی را در نظر می­گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما تور ارزان کربلاهتل ها