هتل الهدیل کربلا

Rate this post

همان طور که می دانید شهر کربلا یکی از مقاصد اصلا مسافران در کشور عراق است. این شهر هتل های زیادی دارد که برخی از آن ها نسبت به بقیه امکانات بیش تری داشته و پر طرفدار تر هستند. یکی از برترین نمونه از آن ها، هتل الهدیل کربلا است که خدمات بی نظیری به مسافران ارائه می دهد. این هتل شامل اتاق های زیادی است که در هر یک از آن ها همه امکانات مانند تلویزیون، یخچال، دستگاه های سرمایشی و گرمایشی و … وجود دارند.

معرفی هتل الهدیل کربلا

هتل الهدیل کربلا یکی از بی نظیر ترین هتل های کربلا است که همه روزه توجه افراد زیادی را به خود جلب می کند. این هتل با نمای بیرونی بسیار زیبا و مدرن و فضای داخلی بسیار لوکس، خدمات بی نظیری به مشتریان ارائه می دهد. این هتل علاوه بر این که یک اتاق با همه امکانات در اختیار مسافران قرار می دهد، به صورت شبانه روزی چای و نسکافه برای مشتریان سرو می کند. در این هتل همه وعده های غذایی اعم از صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

از طرفی با کیفیت ترین و بهترین غذا های ممکن را تهیه کرده و برای مسافران سرو می کند. این اقامتگاه جزو هتل های ۴ ستاره موجود در شهر کربلا است که بر اساس استاندارد های بین المللی اداره می شود. اتاق های موجود در این هتل ۱، ۲، ۳، ۴ و یا حتی ۵ نفره هستند و امکانات موجود در همه اتاق ها یکسان است.

موقعیت مکانی هتل الهدیل

اگر قصد دارید برای زیارت امام حسین (ع) به این شهر سفر کنید، می توانید هتل الهدیل کربلا را برای خود رزرو کنید. این هتل در شارع الشهدا واقع شده است و به حرم امام حسین (ع) بسیار نزدیک است.

اگر این مکان را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنید، با ۵ دقیقه پیاده روی به حرم می رسید و نیاز به استفاده از خودرو ندارید. این اقامتگاه دارای ۵ طبقه بوده و حدود ۱۲۰ اتاق برای اقامت مسافران فراهم کرده است.

رفت و آمد به این هتل مقررات خاصی دارد و رزرو اتاق ها طبق یک قانون مخصوص انجام می شود که مهم ترین آن ها عبارتند از:

• زمان ورود به این هتل ساعت ۱۴ است.

• زمان تحویل اتاق ۱۲ ظهر هر روز می باشد.

• هزینه ای برای کودکان زیر دو سال از مسافران گرفته نمی شود.

• کودکان ۲ تا ۶ سال باید نصف هزینه یک انسان بالغ را برای اقامت پرداخت کنند.
• در صورت کنسل کردن رزرو هتل، مسافران باید ۲۰٪ از هزینه را پرداخت کنند.

• ورود حیوانات خانگی به این اقامتگاه ممنوع است.

امکانات و خدمات هتل الهدیل

همان طور که گفتیم هتل الهدیل کربلا یکی از بی نظیر ترین اقامتگاه موجود در این شهر است که خدمات متنوع و گوناگونی به افراد ارائه می دهد. مدیریت این هتل شرایطی فراهم می کند تا مسافران بتوانند وعده های غذایی خود را در رستوران هتل و یا در اتاق خود سرو کنند. همه کارکنان فعال در این هتل به زبان عربی و انگلیسی مسلط هستند تا مسافران هنگام برقراری ارتباط با کارکنان دچار مشکل نشوند.
این هتل بسیار منظم و تمیز است و بعد از رفتن هر مسافر، اتاق ها کاملا تمیز و پاکیزه می شوند. از طرفی پرسنل هتل بسیار مودب و محترم هستند و با شرایط ایده آلی از مسافران پذیرایی می کنند. مهم ترین امکانات اتاق های این هتل عبارتند از:

• توالت فرنگی در هر اتاق
• توالت ایرانی
• حمام مجهز و کاملا تمیز
• کولر گازی
• تلویزیون ال سی دی
• وای فای رایگان
• یخچال

• چای ساز
• تختخواب
• کمد لباس
• میز و صندلی
• سشوار
• و …

رستوران این هتل انواع غذا های خوشمزه و بی نظیر را فراهم کرده و برای مسافران سرو می کند. انواع سالاد، سوپ و نوشیدنی های مجاز همراه با وعده های ناهار و شام در این رستوران سرو می شود.

مقایسه با سایر هتل های کربلا

هتل های زیادی در این شهر وجود دارند که هتل الهدیل کربلا یکی از برترین آن ها است. این اقامتگاه جزو هتل های ۴ ستاره است در حالی که هتل هایی با امکانات بیش تر و همچنین اقامتگاه هایی با امکانات کم تر نیز در این شهر وجود دارند.

این هتل نسبت به دیگر هتل های ۴ و یا ۵ ستاره امکانات زیادی داشته و بسیار تمیز و منظم است. در عین حال بابت هر شب اقامت مسافران هزینه مناسبی دریافت می کند، این مبلغ نسبت به دیگر هتل های لوکس شهر بسیار کم تر است. از این رو افراد زیادی هنگام سفر به این شهر، این هتل را برای اقامت خود رزرو می کنند.

از طرفی انواع غذا ها را در رستوران خود سرو می کند در حالی که اکثر هتل های این شهر فقط صبحانه سرو می کنند و مسافران باید ناهار و شام را بیرون از هتل میل کنند. از طرفی کارکنان این اقامتگاه به دو زبان عربی و انگلیسی مسلط هستند در حالی که در اکثر هتل های این شهر، پرسنل فقط به زبان عربی صحبت می کنند. این امر سبب می شود تا مسافران بتوانند راحت تر با پرسنل ارتباط گرفته و نیاز ای خود را برطرف کنند.

هتل هدیل کربلا

کلام آخر

هتل الهدیل کربلا یکی از برترین هتل های موجود در این شهر است. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات نظر مسافران زیادی را به خود جلب می کند و همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان را جلب کند. این هتل بسیار تمیز و منظم بوده و همه امکانات مورد نیاز مسافران را فراهم کرده است. از طرفی در برابر خدمات متنوع و بی نظیری که به مشتریان ارائه می دهد، مبلغ کمی دریافت می کند و همین امر سبب شده تا این هتل به عنوان یکی از پر مخاطب ترین هتل های شهر کربلا شناخته شود.

سوالات متداول در مورد هتل الهدیل کربلا

برای ارتباط با این مجموعه اقامتگاهی کافیست که با شماره تلفن ۰۲۱۳۳۸۱۵۶۰۹ تماس بگیرید و برای رزرو اتاق ها اقدام کنید.

برای این کار کافیست که از طریق واتساپ با شماره ۰۰۹۶۴۷۷۴۶۲۳۲۴۱۶ تماس بگیرید و به صورت آنلاین برای رزرو اتاق ها اقدام کنید.

بله، با توجه به نوع غذا و تعداد وعده های غذایی که در این هتل میل می کنید باید مبالغ مختلفی را پرداخت کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما تور ارزان کربلاهتل ها