هتل ارض القداح نجف

Rate this post

در سال 2014 هتل ارض القداح نجف افتتاح شد و یکی از مهم ترین ویژگی آن، نزدیکی مکانی حرم حضرت علی (ع) است. این هتل با 68 اتاق و سوئیت در 7 طبقه و پرسنلی متشکل از کارکنان ماهر، آماده پذیرایی از شما بازدیدکنندگان گرامی می باشد.

موقعیت مکانی هتل ارض القداح نجف

هتل ارض القداح نجف تنها 19 ساعت با قبرستان وادی السلام، مساجد تاریخی حنانه و سهله فاصله دارد. موقعیت مکانی این هتل، نزدیک به حرم امیرالمومنین (ع)، فرودگاه شهر و سایر مساجد معروف، همواره آن را به گزینه ای عالی برای زائران تبدیل کرده است.

این هتل به دلیل موقعیت مکانی که دارد مشمول طرح ترافیک نمی شود. در نتیجه گردشگران و زائران محترم می توانند بدون اتلاف وقت در ترافیک های طاقت فرسا از مقاصد گردشگری و عبادتگاه ها بازدید کنند. قابل ذکر است که هتل ارض القداح نجف رو به خیابان است و چشم اندازی از حرم امام علی (ع) را برای مردم فراهم می کند.

این هتل به راحتی به حرم نزدیک است و در خیابان رسول بینات الحسن، جنب هتل بوستان نجف واقع شده است. و حدوداً 5 تا 6 دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارد، ظاهری زیبا در کنار امکانات رفاهی استاندارد برای مهمانان فراهم می کند.

این هتل که تقریباً یک دهه پیش ساخته شده است، به عنوان یک مؤسسه 4 ستاره در حال فعالیت است، اگرچه امکانات و خدمات آن ممکن است بیشتر شبیه به سطح 5 ستاره باشد. قابل ذکر است که این هتل تا حرم زهرا بنت حسن( دختر امام حسن) 5 دقیقه پیاده و تا بقعه وادی الاسلام 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.
فاصله هتل تا حرم 386 متر، تا وادی السلام 5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی نجف 8.3 کیلومتر است. اقامت در این هتل تجربه فراموش نشدنی را برای زائران در تور کربلا ارائه می دهد و فاصله کمی با هتل¬های آستوره یا قصرالملوک دارد.

رستوران هندی تومه، رستوران پاکستانی برکت العباس، رستوران چراغ نجف، سیدجلیل کباب و غذاهای الحاویشی شعبه دوم تنها تعدادی از غذاخوری های اطراف هستند. مسافران در خصوص فضاهای عمومی عطاری جارالامیر، درمانگاه بقیع، تعمیرات موبایل الاهلیه، فروشگاه لوازم خانگی فیش مون و کافه چای امیر انوز جنبر را ذکر کرده اند.
به طور کلی، بهترین ویژگی هتل ارض القضه در نجف موقعیت مناسب آن است که دسترسی سریع به جاذبه های گردشگری و نزدیکی به حرم را فراهم می کند. با رزور اقامت در هتل ارض القداح نجف، مطمئنا از مدت زمان حضور خود در این شهر مقدس لذت خواهید برد و ترجیح می¬دهید برای نوبت¬های بعد نیز مجدد آن را انتخاب کنید.

امکانات و خدمات هتل ارض القداح نجف

هتل ارض القداح نجف خدمات گسترده ای را ارائه می دهد تا زائران و مهمانان گرامی احساس راحتی کنند. این خدمات عبارتند از:

  • سرو صبحانه، ناهار و شام با عالی­ترین کیفیت برای زائران
  • پذیرایی از کام ایرانی با منوی غذاهای اصیل ایرانی
  • ارائه اینترنت Wi-Fi رایگان در هر اتاق هتل و امکاناتی مانند تلویزیون ماهواره ای، تلفن مرکزی، توالت فرنگی و ایرانی، حمام و تهویه مطبوع، گرمایش و سرمایش.
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی
  • برخورداری از صندوق امانات
  • قفل کارتی روی آسانسور و درب اتاق.
  • ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج از هتل 12:00 است.
  • تمام سنین کودکان پذیرفته می شوند.
  • ورود کودکان زیر دو سال رایگان است. کودکان زیر شش سال نیم بها را پرداخت می کنند و برای افراد بالای شش سال قیمت بزرگسال محاسبه می شود.
  • در صورت رزرو اتاق و انصراف از 20 ساعت قبل، نیمی از کل هزینه رزرو به گردشگر بازپرداخت می شود.
  • هزینه یک شب به عنوان غرامت در صورتی کسر می شود که مسافر اتاقی را رزرو کند اما به هتل مراجعه نکند. پرداخت روزهای باقیمانده به وی بازپرداخت خواهد شد.
  • حیوانات خانگی مجاز نیستند.

این هتل علاوه بر اتاق مهمان، دارای یک لابی 50 نفره و یک رستوران 150 نفره است. این هتل دارای میز تحریر، اینترنت پرسرعت در هر اتاق، یخچال، کمد و کشو، آباژور، تلویزیون ماهواره ای، دمپایی و قابلیت شارژ لوازم برقی می باشد. اتاق علاوه بر توالت ایرانی و بین المللی دارای چای ساز، امکانات رفاهی و سیستم اطفای حریق می باشد.
این هتل چهار ستاره است و غذاهای آن منحصرا ایرانی است که توسط سرآشپزهای ایرانی تهیه می شود. از دیگر امکانات رفاهی می توان به لابی، آسانسور، نمازخانه، زنگ هشدار، راه پله اضطراری، اینترنت در لابی و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

مقایسه با سایر هتل های کربلا

هتل ارض القداح در شهر نجف، یکی از هتل‌های معروف و محبوب است. در زیر به برخی از تفاوت‌های هتل ارض القداح با سایر هتل‌ها در نجف اشاره می‌کنم:

  1. موقعیت مکانی: هتل ارض القداح در موقعیتی بسیار نزدیک به حرم امام علی (ع) قرار دارد. این امکان به مسافران ا اجازه می‌دهد تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن به حرم مطهر امام علی (ع) دسترسی داشته باشند. این موقعیت مکانی می‌تواند یکی از تفاوت‌های مهم هتل ارض القداح با سایر هتل‌ها باشد.
  2. امکانات و خدمات: هتل ارض القداح امکانات و خدمات متنوعی را برای مسافران فراهم می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت و مجهز، رستوران با منوی گوناگون، سالن‌های کنفرانس و میتینگ، خدمات ویژه‌ای که به زائران ارائه می‌شود و اینترنت بی‌سیم رایگان از جمله امکانات و خدماتی هستند که در هتل ارض القداح موجود است. این امکانات می‌توانند هتل ارض القداح را از سایر هتل‌ها متمایز کنند.
امکانات رفاهی هتل راهب نجف

قیمت: مقایسه قیمت هتل قصر الدر کربلا با سایر هتل‌ها نیز یک دلیل دیگر برای انتخاب این مرکز اقامت است.

 نظرات مشتریان: مطالعه نظرات و بازخوردهای مشتریانی که قبلاً در هتل قصر الدر کربلا اقامت داشته‌اند، می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری کمک کند. نظرات مشتریان در مورد خدمات، کیفیت اقامت و تجربه‌هایشان می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.

با توجه به این عوامل، شما می‌توانید مقایسه‌ای دقیق‌تر بین هتل قصر الدر کربلا و سایر هتل‌ها انجام دهید و تصمیم بهتری برای اقامت خود بگیرید. مجموعه خدمات ارائه شده توسط کارکنان این هتل، اقامت مسافران را در آنجا به تجربه ای خاص تبدیل می­کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما تور ارزان کربلاهتل ها