هتل بستان نجف

Rate this post

هتل بستان نجف به عنوان بهترین مکان های اقامت شهر نجف شناخته می شود و در خیابان بنات امام حسن (ع) واقع شده است. این هتل حدود ۴۵۰ متر با حرم مطهر امام علی (ع) فاصله دارد و به دلیل همین مسافت کم، دیگر نیازی نیست که زائران برای رفتن به حرم منتظر تاکسی شوند و در ترافیک بمانند. آنها بدون نیاز به وسایل حمل‌ونقل و به راحتی این مسیر را در کمتر از ۵ دقیقه طی کرده و به حرم می‌رسند. از ویژگی دیگر هتل بستان استفاده از مهارت آشپزان ایرانی برای پخت انواع غذاهای خوشمزه است. آشپزهای هتل بستان نجف غذاها را متناسب با ذائقه ایرانیان و با کیفیتی بسیار بالا تهیه می‌کنند.

معرفی هتل بستان نجف

هتل بستان نجف، از لوکس‌ترین هتل‌های شهر نجف است. این هتل ۵ ستاره دارای طراحی شیک و جذابی بوده و امکانات رفاهی خوبی را به مهمانان خود ارائه می‎دهد. امکانات هتل بستان نجف شامل: رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، سالن بدن‌سازی، زمین بازی، اینترنت وای فای در لابی و اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه اتاق، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، آسانسور، خدمات حمل چمدان، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، خدمات کرایه خودرو و تاکسی سرویس است. اتاق‌های هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس ایرانی هستند.

همانطور که اشاره شد، رستوران هتل بستان، آشپزهای ایرانی دارد و زائران می‌توانند انواع غذاهای ایرانی را در منوی رستوران هتل مشاهده و با توجه به ذائقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. سرو غذا و نوشیدنی در رستوران به صورت ۲۴ ساعته است و هیچ محدودیتی برای سفارش وجود ندارد.

امکانات رفاهی شامل تاکسی سرویس، حمل چمدان، رستوران و کافی شاپ، اتاق‌های ۲ تا ۶ تخت، لاندری و خدمات ۲۴ ساعته اتاق، آسانسور و نظافت روزانه است.

موقعیت مکانی هتل بستان نجف

اگر به دلیل زیارت یا سفر کاری نیاز به اقامت در نجف را دارید، باید مکانی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد، بنابراین امکانات ارائه شده توسط هتل بر اساس شرایط شما حیاتی است. از این رو، قبل از رزرو باید برای بررسی خدمات هتل های متفاوت در نجف وقت بگذارید.

هنگام برنامه ریزی برای سفر به نجف، هتل بستان یکی از اولین مکان¬هایی است که باید به ذهنتان خطور کند. با توجه به موقعیت عالی و شهرت خوب، هتل های لوکسی مانند بستان در اولویت انتخاب زائران و مسافران نجف قرار می¬گیرد. این هتل 5 ستاره دارای انواع امکانات در سطح قابل توجهی است که می تواند حتی دقیق ترین استانداردها را برآورده کند.

 

چه به هتلی مطمئن و باکیفیت نیاز داشته باشید که بتوانید برای کسب و کار یا زیارت در آن اقامت کنید، باید بدانید که کیفیت و عملکرد اقامتگاه و خدمات ارائه شده توسط آنها در تجربه سفر شما تاثیر زیادی دارد. برای اطمینان از استانداردهای منسجم خدمات، بهتر است هتل بستان نجف را انتخاب کنید که در آن نیازهای شما به طور ماهرانه برآورده شود.

هتل های لوکس مانند هتل بستان نجف امکانات رفاهی زیادی را ارائه می دهند که با طراحی داخلی زیبا آغاز می شود. همه چیز در نظر گرفته شده است، از دکوراسیون و مبلمان با کیفیت بالا گرفته تا خدمات تخصصی. اگر با خانواده و دوستان سفر می کنید، فرصت های گروهی برای مهمانی ها در هر اندازه پیدا خواهید کرد.

به طور کلی، هتل بستان یک هتل 5 ستاره و دارای معماری بیرونی و داخلی جذابی است. اتاق‌های هتل، دارای دکوری قدیمی و با طراحی بسیار ساده ساخته شده‌اند. تخت‌های موجود در اتاق‌های هتل، چوبی بوده و با کمد لباس، جالباسی، دراور، آینه و میز آینه هماهنگ شده‌ است.

اتاق‌های هتل بستان دارای امکانات دیگر مانند، سیستم تهویه مطبوع، کولر گازی، تلویزیون ال‌سی‌دی با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، پنکه، تلفن، یخچال، چای‌ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. جالب است بدانید که هتل بستان دارای هفت طبقه و ده‌ها اتاق است. این هتل مجلل شامل ۳ دستگاه آسانسور بوده و برای حمل‌ونقل مسافران و بار بسیار عالی است.

چرا هتل بستان نجف به عنوان یک مکان اقامت درجه یک شناخته می شود؟

هتل‌های لوکس هتل‌هایی هستند که به خواسته‌های مسافرانی که برای مدت زمانی مشخص در آنجا اقامت می‌کنند، عمل کرده و خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. هر منطقه از آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و حمام، دفاتر تجاری و سالن های ورزشی گرفته تا استخرها و جکوزی ها به دقت در نظر گرفته شده است. خدمات لوکس آنها مانند خدمات شوفر، سرآشپزها و ماساژدرمانگران نیز درجه یک هستند.

اتاق‌های خصوصی، سوئیت‌ها و حتی لابی ها، خدمات متنوعی برای زائران و مسافران دارند. طیف وسیعی از امکانات رفاهی منحصربه‌فرد در 24 ساعت شبانه روز در هتل‌های لوکس مانند هتل بستان نجف موجود است. اکثر خدمات، به ویژه نظافت و خدمات اتاق، با استاندارد بالاتری نسبت به هتل های معمولی انجام می شود. بنابراین، امکانات درجه یک ارائه شده توسط هتل بستان نجف شامل درخواست های ویژه ای است که بیش از انتظارات مهمان را تضمین می کند.

به طور کلی ، امکانات درجه یک هتل های لوکس شامل موارد زیر است:

  • تعداد اتاق های درخواستی کاربر
  • اتاق های ماساژ
  • حمام ها
  • مراکز تناسب اندام
  • جکوزی و استخر اختصاصی
  • اتاق­های بازی
  • سرویس سرآشپز خصوصی
  • خدمات راننده خصوصی
  • آشپزخانه
  • تراس های اختصاصی
  • پذیرایی ویژه

قوانین هتل بستان نجف

چک‌این هتل در ساعت ۱۴ و چک‎ اوت در ساعت ۱۲ ظهر قابل انجام است. ورود کودکان در هر سنی بلامانع است. حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل بستان را ندارند و ممنوع است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما تور ارزان کربلاهتل ها