تور لحظه آخری کربلا

تور لحظه آخری کربلا با سایر تورهای کربلا چه تفاوتی دارد؟ آیا میتوان تور لحظه آخری کربلا را هم به صورت اقساطی رزرو کرد؟ ما در اینجا شما را در رزرو اقساطی تور راهنمایی خواهیم کرد. اطلاعاتی کامل از برنامه سفر به کربلا و قیمت و تاریخ برگزاری تور کربلا در اختیارتان قرار خواهیم داد.

فهرست مطالب

قیمت و تاریخ برگزاری تور لحظه آخری کربلا

_

قیمت تور لحظه آخری کربلا

کاربر گرامی با توجه به بالا بودن تعداد تماس ها و شلوغی خطوط تلفن لطفا به شماره مقابل در واتس آپ و ایتا پیامک دهید.

بسیاری از افراد تمایل دارند تا از شهر های زیارتی مانند کربلا و نجف دیدن کنند و برای این کار از تور های مسافرتی استفاده می کنند. استفاده از تور لحظه آخری کربلا یکی از مناسب ترین روش ها برای سفر به این شهر می باشد. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، می توانید از این نوع تور ها استفاده کنید تا با کم ترین هزینه های ممکن به این شهر بروید. تور های مسافرتی مختلفی برای مسافران در نظر می گیرند تا هر فرد با توجه به شرایط خود یکی از آن ها را انتخاب کند.

نحوه برگزاری تور کربلا

_

بسیاری از افراد تمایل دارند که با استفاده از برنامه سفری تور کربلا به این شهر سفر کنند. این نوع تور ها یکی از انواع تور هایی هستند که توسط ایران کربلا به افراد ارائه می شود. گاهی اوقات ظرفیت این تور ها تکمیل نمی شود و گروه زیارتی تور را با تخفیف برگزار می کند. این نمونه از تور ها را با عنوان تور های لحظه آخری می شناسند. مهم ترین خدماتی که این تور ها برای مسافران در نظر می گیرند، عبارتند از:

  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • مداح برای کاروان
  • راهنمای با حوصله و محترم برای کاروان
  • وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام با توجه به درخواست مسافران
  • گشت زیارتی شهر های نجف، کربلا، کاظمین و سامرا

بسیاری از افراد تمایل دارند تا از شهر های زیارتی مانند کربلا و نجف دیدن کنند و برای این کار از تور های مسافرتی استفاده می کنند. استفاده از تور لحظه آخری کربلا یکی از مناسب ترین روش ها برای سفر به این شهر می باشد. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، می توانید از این نوع تور ها استفاده کنید تا با کم ترین هزینه های ممکن به این شهر بروید. تور های مسافرتی مختلفی برای مسافران در نظر می گیرند تا هر فرد با توجه به شرایط خود یکی از آن ها را انتخاب کند.

برنامه سفری تور کربلا

_

اگر قصد دارید که در تور لحظه آخری کربلا شرکت کنید، باید بدانید که این تور ها برنامه های مختلفی برای سفر مسافران در نظر می گیرند.

تور هوایی یا زمینی

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که میان این تور های زیارتی وجود دارد، نوع وسیله نقلیه می باشد. برخی از برنامه هایی که برای سفر به این شهر در نظر گرفته می شود، با استفاده از اتوبوس ها و به صورت زمینی انجام می شود. برای این کار مسافران را با اتوبوس ها را به پایانه های مرزی منتقل کرده و از آن جا نیز از اتوبوس های کشور مذکور استفاده می کنند. در ادامه مسیر اتوبوس های عراقی مسافران را سوار کرده و به این شهر می رسانند. برای این کار از پایانه های مرزی مختلفی استفاده می شود که به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

 

پایانه مرزی چذابه

این پایانه برای زائرینی است که از استان های اصفهان، چهارمحل و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد قصد سفر به این شهر را دارند.

پایانه مرزی شلمچه

مسافرانی که از شهر های جنوبی کشور قصد سفر به این شهر را دارند، از این پایانه باید عبور کنند.

پایانه مرزی مهران

همه استان های شمالی و استان های غربی کشور باید از این پایانه مرزی برای سفر به کربلا اقدام کنند.

این تور ها علاوه بر سفر های زمینی، شرایط را برای سفر های هوایی نیز فراهم کرده اند. افراد برای سفر به این شهر زیارتی باید با هواپیما به بغذاذ و یا نجف بروند و از آن جا با اتوبوس به سمت مقصد خود حرکت کنند. قطعا زمان رسیدن به مقصد با این روش بسیار کوتاه تر بوده و فرد کم تر در طول سفر خسته می شود. البته که هزینه این نوع تور ها نسبت به تور های زمینی حداقل یک تا یک و نیم میلیون بیش تر است که مبلغ دقیق آن با توجه به امکانات سفر و شرایط پرواز تعیین می شود.

برنامه سفری تور لحظه آخری کربلا

_

تور های مسافرتی که برای سفر به این شهر زیارتی در نظر گرفته شده اند، برنامه های مختلفی دارند. مهم ترین و بهترین نمونه از این برنامه های سفری عبارتند از:

تور ۷ شب و ۸ روز

برنامه در این نوع تور معمولا به این صورت است که ۳ شب را در کربلا، ۳ شب در نجف و ۱ شب را در کاظمین می مانند.

تور ۶ شب و ۷ روز

در ای نوع تور ها ۳ شب در کربلا، ۲ شب در نجف و یک شب را در کاظمین می مانند.

تور ۵ شب و ۶ روز

برنامه سفر این نوع تور به این صورت است که ۲ شب در کربلا، ۲ شب در نجف و ۱ شب در کاظمین می مانند.

تفاوت تور نقدی و اقساطی کربلا

_

برای استفاده از تور لحظه آخری کربلا باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان سفر های نقدی و یا اقساطی به این شهر وجود دارد. سایت تور مسافرتی ایران کربلا یکی از معتبرترین مجموعه های فعال در این زمینه است که شرایط مختلفی برای سفر به این شهر فراهم کرده است. با استفاده از این شرایط افراد می توانند با شرایط مالی مختلفی برای سفر به این شهر اقدام کنند. قطعا افراد برای سفر های نقدی مبالغ کم تری باید پرداخت کنند و در مقابل برای سفر های اقساطی به این شهر باید هزینه های بیش تری بپردازند.

اما شرایط پرداخت اقساط بسیار انعطاف پذیر است و افراد با توجه به شرایط خود می توانند مبالغ مورد نظر را پرداخت کنند. معمولا برای انتخاب سفر های اقساطی به ضامن نیاز نداشته و کافیست که به تعداد اقساط از چک استفاده کنید. معمولا مسافران می توانند در دوره های ۴ تا ۱۲ ماهه نسبت به پرداخت اقساط اقدام کنند و این مسئله سبب شده است تا اکثر افراد بتوانند برای سفر به این شهر زیارتی اقدام کنند.

توصیه هایی برای تجربه بهتر تور لحظه آخری کربلا

_

برای سفر با تور لحظه آخری کربلا باید فاکتور هایی را در نظر داشته باشید. شما برای این کار باید یک تور مناسب و قابل اعتماد انتخاب کنید. این امر سبب می شود تا در هتل ها مناسب این شهر اقامت کنید که از نظر امنیت و رعایت نکات بهداشتی استاندارد باشند. علاوه بر آن باید نکات دیگری را نیز رعایت کنید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

تزریق واکسن آنفولانزا قبل از رفتن به این شهر

استفاده از آب معدنی های پلمپ شده

خوردن غذا های باکیفیت و مناسب در بهترین رستوران های این شهر

به همراه داشته جعبه کمک های اولیه مسافرتی

به همراه داشتن دارو و قرص های مسکن و هر دارویی که مصرف می کنید.

از گوشی موبایل خود مراقبت کنید.

از تردد های غیر ضروری خودداری کنید.

دقت داشته باشید که باید حتما گوشی خود را به قسمت امانات تحویل داده و سپس به این مکان زیارتی وارد شوید.

صحبت های راهنمای تور را جدی بگیرید تا به دردسر نیفتید.

در زمان های مشخص شده با کاروان همراه شوید و مطابق با دستور راهنما عمل کنید.

چه وسایلی برای سفر به کربلا نیاز است؟

_

اگر قصد دارید که با تور لحظه آخری کربلا به این شهر زیارتی سفر کنید، باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. یکی از مهمترین مواردی که باید به آن ها توجه داشته باشید، وسایل و تجهیزاتی است که باید به همراه خود ببرید. برای سفر به این شهر از کشور عراق، باید حتما یک چمدان تهیه کنید تا بتوانید وسایل خود را در آن بگذارید. تجهیزاتی که باید در چمدان بگذارید عبارتند از:

  • چند دست لباس راحتی
  • لباس های بیرونی با توجه به فصل سفر و آب و هوای منطقه در زمان سفر شما
  • کفش اسپرت مناسب پیاده روی
  • صندل مناسب در فصل های گرم سال

علاوه بر آن بهتر است که یک کیف کمری یا دستی داشته باشید. انواع مدارک، پول و اشیاء ارزشمند خود را در این نوع کیف ها قرار داده و با خود همراه کنید. یکی دیگر از وسایلی که برای سفر به این مکان باید همراه خود ببرید، وسایل زیارتی هستند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • جانماز
  • قرآن
  • سجاده
  • چادرنماز برای خانم ها
  • تسبیح
  • مفاتیج الجنان
  • صندلی نماز در صورت نیاز

پول و مدارکی که باید با خود به همراه داشته باشید نیز شامل موارد مختلفی می شود. شما برای سفر به این منطقه علاوه بر پول رایج شهر کربلا، باید مدارک دیگری نیز به همراه داشته باشید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • کارت بانکی قابل استفاده در شهر کربلا
  • گواهینامه
  • پاسپورت
  • دفترچه بیمه
  • کارت ملی یا شناسنامه

سخن پایانی

_

تور لحظه آخری کربلا یکی از بهترین روش ها برای سفر به این منطقه است. این نوع تور ها با امکانات و شرایط مناسبی برگزار شده و در مقابل بسیار ارزان قیمت هستند. از این رو سفر با این نوع تور ها بسیار مقرون به صرفه و در عین حال باکیفیت می باشد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، کافیست که به سایت ایان کربلا مراجعه کنید. این مجموعه مناسب ترین و متنوع ترین تور های مسافرتی را برگزار می کند و در برابر خدمات بی نظیری که ارائه می دهد، هزینه های بسیار کمی از افراد دریافت می کند.

سوالات متداول برای تور لحظه آخری کربلا

_

بله، برای این کار یکی از مسیر های رفت و یا برگشت را به صورت هوایی و مسیر دوم را زمینی و با کمک اتوبوس ها انجام می دهند.

برای این کار از بهترین و جدیدترین اتوبوس های موجود استفاده می کنند که اکثرا وی آي پی بوده و امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار می دهند.

معمولا هتل ها درجه یک بوده و کاملا نزدیک به حرم می باشند تا رفت و آمد افراد راحت تر انجام گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما تور ارزان کربلاهتل ها